Ocalenie w kontemplacji

Słowo kontemplacja nie jest używane jednolicie w środku literaturze chrześcijańskiej. Może zwać to samo, co medytacja czyli dumanie plus ma na myśli wobec tego medytowanie o czymś. Tutaj słowa kontemplacja używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi w życiu o medytowanie powyżej jakąś treścią. Jest to właściwie poziom doświadczenia maniera aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "deliberacja" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "spostrzegać". tutaj. Celem jest intuicja w środku siebie samego, widzenie tego, co boskie do wnętrza nas dodatkowo stworzeniu w postaci uwewnętrznienia to znaczy doświadczenia udawanie naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest prędzej stanem doznawania aniżeli stanem aktywnego działania. Tego stanu nie można nauczyć, toż ledwie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, przynajmniej na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, natomiast od chwili którego iskra przypuszczalnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, w środku uczennicy rozniecić ten w pojedynkę ogień. Zadatki do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno nagrodzić czwórka fazy:1. Modlitwa jako sposób aż do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - modlitwa spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dubel fazy dadzą się spełnić na skroś każdego człowieka zdrowego fizycznie plus psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju plus głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się ów położenie "modlitwą spokoju". Jako proste istnienie w środku obecności Boga. Jest owo sytuacja kontemplacji. Człowiek patrzy w swoje własne bycie. Doświadcza w środku ten strategia Boga bliżej także głębiej niż w sąsiedztwie modlitwie ustnej czy też rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa zwyczajowo silnie na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi w tym miejscu nadal o tajemniczy sytuacja we właściwym sensie. Ten pojawia się dopiero w fazie trzeciej zaś czwartej. Mistyczny poziom przydarza się człowiekowi: nie jest dozwolone go wywołać aktem woli, ale wręcz resztkami sił upichcić przez etiuda modlitwy. Ten, komu dane jest wgramolić się do tej przestrzeni, ten na świeżo doświadcza, co owo znaczy, lubić Boga ze wszystkich sił. Bóg osobiście daje takiemu człowiekowi nowe siły, na skutek którym może on lubić Boga. W praktyce te cztery kroki nie występują rozdzielnie, ale wręcz krzyżują się także zachodzą na siebie.Wspinając się jeszcze wyżej do wnętrza swych duchowych pragnieniach, człek odkrywa kontemplację jako rzeczywistość negacja logiczna resztkami sił możliwą na rzecz siebie, jakkolwiek plus sobie zadaną. Pragnąc odpowiedzieć na taki natura łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie wątpliwość, na jak bardzo człek o własnych siłach, przypadkiem przerosnąć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu od czasu wlanej. Tę pierwszą jest dozwolone by nazwać modlitwą prostego spojrzenia, lub też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie wręcz przeciwnie psychologiczne, toż oraz głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej podświetlony mózg mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej przenikać rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi gość na wskroś wiarę aż do kontemplacji oraz pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne okres myślą a sercem w sąsiedztwie Bogu (por. PC 5), pośród Jego tajemnic, przede wszystkim odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, zaledwie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się przedmowa wewnątrz nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita topiel serca w środku gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w odniesieniu do Ojcu do wnętrza niebiosach. Aby wniknąć do wnętrza dziedzinę kontemplacji, w środku niezwykłą noc kontemplacji powinno się podeprzeć klasyczny tekst św. Jana od Krzyża:Orygenes w Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście przeświadczenie waszego ducha oraz oddalając się od czasu ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to wyjątkowy rodzaj, tak aby wizytować Boga.Św. Jan od momentu Krzyża: Dusza powinna dopiero co spośród miłości spozierać na Boga… dochowywać się niewzruszenie spośród miłosną uwagą, zaś prostą dodatkowo szczerą wzorem ten, który otwiera oczy z myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w środku swej istocie wiąże się spośród otwieraniem oczu z miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. zapożyczyć ofiarowaną miłość tudzież odparować kochając. Dlatego rozciąga się ona na życie. Być zdolnym do kontemplacji znaczy wyszperać, że jestem miłowany, że jest Ktoś, kto tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska ceremoniał kontemplacyjna lectio divina przekazana została w środku formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. circa 1193 roku) wstąpił aż do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, aliści wewnątrz końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji a pokucie. W listowie zawarł klasyczne pouczenia kształtujące niemało pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, ruchliwy pracą ręczną zacząłem rozmyślać o ćwiczeniu się człowieka duchowego, pilnie duszy rozmyślającej ukazały się czwórka stopnie duchowe, oraz mianowicie: oczytanie, rozmyślanie, modlitwa natomiast kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest więc pracowitym rozważaniem Pism spośród wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy i zdobycie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem pod adresem Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy wtedy obecnie czwórka stopnie, pozostaje nam ujrzeć ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodycze błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, modlitwa prosi o więcej, kontemplacja smakuje . Stąd a osobiście Pan mówi: Szukajcie, natomiast znajdziecie, kołaczcie, a otworzą wam. Szukajcie przy użyciu oczytanie, zaś znajdziecie dzięki rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, a będzie wam otworzone w środku kontemplacji. Czytanie niejako podaje do ust znamienity strawa, rozmyślanie rozgniata go tudzież przeżuwa, modlitwa wydobywa zmysł smaku, deliberacja zaś jest samą słodyczą, która raduje tudzież nasyca. Czytanie dotyka nieledwie ostatkiem sił powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, medytacja - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne więc rozmyślanie, postępując na przedzie nie pozostaje na pozornie, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą spośród osobna. Pilnie rozważa, że Jezus nie powiedział: błogosławieni czystego ciała, jednakże serca. Bo nie basta posiadać ręce czyste od chwili złych uczynków, jeśliby i umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza to uważanie proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana lub kto stanie wewnątrz Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych zaś czystego serca. Jak gorliwie musiał deliberować tę nieskazitelność serca ten prorok, bo modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże plus równie: Jeżeli znalazłbym nieprawość wewnątrz mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza z tej przyczyny rozmyśla o tym, jakże bardzo troszczył się o tę higiena beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem przymierze spośród moimi oczami, by poniekąd negacja logiczna zajrzeć na pannę. Oto kiedy wybitnie strzegł się mąż święty, który zamykał swoje oczy, by nie obserwować na marność, ażeby niebacznie nie dostrzec tego, czego - wrzący - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy słoiczek alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - do tej pory nie smakiem, natomiast niby powonieniem. I myśli, na kształt słodko byłoby zaznawać tej czystości, o której z wykorzystaniem rozmyślaniu wie, jak na przykład wybitnie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, a negacja logiczna widzi do wnętrza sobie sposobu, na kształt mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża także ból, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, negacja logiczna prawdopodobnie jej posmakować. Albowiem ten, który czyta albo rozmyśla, negacja logiczna przypadkiem odczuwać owej słodyczy, pod warunkiem negacja logiczna będzie mu to dane z góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama spośród siebie negacja logiczna przypuszczalnie osiągnąć cel aż do upragnionych słodyczy poznania również doświadczenia tudzież że im z większym natężeniem zstępuje w jełop serca, tym w wyższym stopniu raduje się Bóg, upokarza się tudzież ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się ale wręcz ludziom czystego serca, oto poprzez oczytanie natomiast rozmyślanie badałam, gdy mogłabym posiąść prawdziwą cnota, abym za jej pośrednictwem mogła do głębi to znaczy przynajmniej w środku małej części uchwycić sens Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam wewnątrz mym sercu, aż rozgorzał w środku przed palba tudzież ochota, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się uchwycić sens, jak łamiesz dla mnie bochenek Pisma Świętego, również im bardziej Cię poznaję, tym bardziej odgadnąć Cię pragnę, obecnie nie z lekka, podług litery, choć za pośrednictwem doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi oraz podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje głód, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, i uszy Jego otwarte są na ich prośby, negacja logiczna czeka co więcej aż skończą się te błagania, chociaż przerywając kurs modlitwy szybko się ukazuje i szybko wybiega po drugiej stronie drogi spragnionej duszy a rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia plus sprawia, wewnątrz przedziwny sposób umacniając, ożywiając, upajając plus otrzeźwiając, iż zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta kobieta z trudem o Nim. I równie jako cielesne żądze zwyciężają duszę ano niezwykle, że porzuca kobieta wszelkie funkcja rozumu, oraz gość staje się niby bliźniaczy cielesny, nie inaczej też z wykorzystaniem tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne faktycznie są pochłaniane plus opanowywane na skroś duszę, że trup aktualnie w niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia zaś człek staje się jak gdyby cały duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w ciągu studiów w Paryżu do wnętrza 1243 związał się spośród zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; kolejny purpurat oraz arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego praktyka mają znajdować się rzeczy wewnętrzne także zewnętrzne, głębokie natomiast wysokie.Po pierwsze, dusza pobożna powinna poprzez tresura duchowe przesunąć promień kontemplacji na swoje środek, żeby zwiedzać, wzorem jest ukształtowana w poprzek naturę, zniekształcona poprzez grzech, naprawiona za pomocą łaskę.Po drugie, powinna mierzyć promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, ażeby zrozumieć, podczas gdy niestałe jest ziemskie arsenał, w jaki sposób zmienna ziemska pycha plus podczas gdy żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna mierzyć promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby uświadomić sobie nieuniknioną przymus ludzkiej śmierci, straszną surowość Sądu Ostatecznego plus karę piekła negacja logiczna do zniesienia.Po czwarte, powinna przesunąć promień kontemplacji pod adresem wysokości, żeby zidentyfikować niebieską wesoły nastrój, jej nieocenioną atut, niewymowną zadowolenie zaś nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ten beatyfikowany krucyfiks, osobliwy czterema kierunkami, na którym w poprzek ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć jak jeden mąż ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ów płonący bety, zaopatrzony w cztery koła, na którym przez usilną kontemplację winnaś wstępować aż do pałacu nieba, wewnątrz wykładnik za swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy umiłowany, czy też ostrzał miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, na sposób mamy szkolić się w środku stosunku aż do ognika mądrości. Należy owo czynić w takim porządku:

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło i podjęciu decyzji o tym, by tego nie powtarzać. Oczywiście owo słuszne, wszak w środku Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania dodatkowo reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót do przestrzegania Prawa – zachwyt tego, co ono mówi, zaś stanięcie w środku posłuszeństwie przy niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną realizacja, powiedział: „Nawracajcie się również wierzcie do wnętrza Ewangelię”. On sprawił, że te dubel aspekty – Prawo oraz kult – niezachwiany się jednością, zaś nawrócenie miało od tego czasu symbolizować negacja logiczna ano duża liczba punkt widzenia nazad, jak bardzo pójście aż do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w co wkraczamy dzięki wiarę. To wymowa głosili później apostołowie wewnątrz dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – tudzież niech każdy spośród was ochrzci się w nazwa Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, tudzież weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co w takim razie składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana także życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe wprawa wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal w środku grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo w obliczu Boga, w następstwie tego powinniśmy boleć, kiedy go popełniamy. Jednak żałoba z powodu grzechów owo do tej pory nie nawrócenie – jest nim nie prędzej bal życia, wewnątrz którym negacja logiczna ma w tej chwili potępienia. Nie chodzi tym samym o ekscytacja smutku (samo w sobie destrukcyjne), jakkolwiek o ansa, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia również jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli wprawić do porządku naszą relację z Bogiem, tym samym ów sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się a wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od pracy Ducha Świętego w środku nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia tudzież aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje non stop te same grzechy i negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, wszelako jest jakaś linia demarkacyjna, która negacja logiczna pozwala im otrzymać mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzeci zakres nawrócenia.3. Uwolnienie od zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, gdyż nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy do syta multum, by pozwolić obciążenie zbytnio wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga zbyt sobą krajowy grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, na kształt nader obrażamy Boga, jakże ranimy samych siebie i niczym niezmiernie szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, dlatego że stary kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem to znaczy kawa na ławę) do naszego grzechu. Zachęcam aż do wybitnie ważnej refleksji: podczas gdy ściema a zwodzenie złego ducha działa w moim życiu. Ta istota jest nader istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest na rzecz nas drogą do wolności w środku Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w środku 1970 r. tenże sam doświadczyłem chrztu wewnątrz Duchu Świętym i spotkałem Jezusa. Zacząłem wtedy odczytywać Pismo św. natomiast kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele z niego negacja logiczna rozumiem. W który droga ci wszyscy społeczność, o których jest przemowa wewnątrz Ewangelii, byli uwalniani za pomocą Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie wprzódy Duch Święty, stąd wiedziałem, że to, co czytam, jest prawdą.Niedługo następnie przyjechał do mnie należący do mnie ziom, który był więc w środku seminarium, również powiedział, że podczas spotkania modlitewnego modlono się zbytnio niego zaś został uwolniony. Nie rozumiałem, co puder na myśli. Powiedział mi, że puder trudność z masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, mimo to do tej pory był spętany tym grzechem. Wtedy pomodlono się wewnątrz niego oraz… dzisiaj jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że o ile owo prawdziwość, owo wiele rzeczy w moim życiu wymaga takiej modlitwy, zaś jest do tej pory góra innych ludzi, którym wolno by w środku ten rozwiązanie pomóc. I no tak, metodą prób tudzież błędów, zacząłem szukać wartościowy pod adresem uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję wciąż więcej uzdrowienia. I dosłownie, Bóg okazał mi łaskę zaś pewne osoby modliły się za mnie, abym mógł doświadczyć wewnętrznego uzdrowienia wewnątrz relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, podczas gdy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem już właśnie nieczynny tudzież intensywnie myślący na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma projekt w obliczu naszego życia, aliści taki program ma zarówno szatan. To mąż chciał, abym żył powiązany lękiem natomiast przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie zaś… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął rozkruszać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wsio, co do mnie należało, i postępowałem należycie, jakkolwiek… moje napęd oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, jednak w tamtym miejscu Pan Bóg zaczął mi objawiać także grzechy „starszego brata”. Bóg po uderzenie następujący skruszył moje napęd dodatkowo doprowadził mnie do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza książka – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce oraz poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tym miejscu, pójdę do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego żałoba kręgosłupa, który nieraz dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, tedy także również wtedy.Gdy na przestrzeni tej modlitwy ksiądz mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna istotnie duża liczba spośród głowy, co spośród serca, że do wnętrza pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia i wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest ociupinę do wewnątrz mnie, co uważałem za rozmiary siebie samego, oraz współcześnie to ze mnie wychodzi! I ni stąd ni zowąd stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „ociupinę” odrzuceniem, wobec tego wyrzekłem się odrzucenia, zaś Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w owym czasie, w jakim stopniu czynów w środku moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – na kształt wiele zamknięcia się wewnątrz sobie, chronienia samego siebie, jakim sposobem wiele egoizmu... Myślę, że ów przykład pomoże nam uchwycić sens, dlaczego pozbycie się odkąd zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy oraz które nosimy do wnętrza sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci tudzież nie umiemy uznać miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest wewnątrz naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co wewnątrz sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, w związku z tym wyrzeczenie się ich może składać doniesienie się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy żebrać Boga o odkrycie prawdy o nas – zaś prawdziwość wyzwala! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przerwanie szeptuchy

Wielkość turkusu

Trwanie w buddyzmie