Opatrunek z buddyzmu

Śniła mi się dramat lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony także było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję dodatkowo przeżyłem szok, ponieważ był w tym miejscu pokazany od początku do końca taki osobiście casus, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dojazd do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, do którego przyczepiony był obfity nabój emocjonalny, przeto przejąłeś ilość uczuć osób biorących w środku przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś całość tak wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe w chwili, gdy istotnie mają miejsce. Gdy tak bardzo się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój strach opuszcza twoje zwłoki a udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz iżby pokrzepić ocalałych. Budzisz się potargany, ponieważ niezwykle silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, nieraz śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał płomień, zaś ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie ano miało lokalizacja wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, natomiast węch paniki w życiu negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie naraz uwalnia element zablokowanych emocji plus pomaga zwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kolizja bądź nieszczęśliwy wypadek, co mogę poczynić?Możesz istnieć w stanie kogoś ostrzec, ale ta jednostka może negacja logiczna wciąć twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo plus prawa ręka dla ofiar. Otaczaj całe faktyczny stan rzeczy światłem a poproś anioły o wsparcie w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie nowicjusz mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, że owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego pełnia do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój syn dorastał wraz z tobą natomiast twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów rozwiązanie doświadczania plus wzrostu, w zastępstwie życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, że całokształt u niego w środku porządku.Miałam aborcję, a dalej poroniłam i niekiedy śni mi się duet dzieci bawiących się pogodnie w ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w istocie, to do wnętrza kto wyjście mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż całość u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą a rozwijają się, wewnątrz miarę podczas gdy ty natomiast twoja ród uczycie się również doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiecie wewnątrz ich imieniu, sprawiając, że poczują przynależność aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi także wznosząc za negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała podfruwajka natomiast powiedziała, jak ma na reputacja oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo prawdziwie cudowne. Musiałaś egzystować nadzwyczaj otwarta dodatkowo wrażliwa, skoro jedynie córeczka miała przypadek nawiązania spośród tobą do tego stopnia żywego także wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna zaś przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też negacja logiczna chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości przez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz od tego czasu rozszyfrować.W jaki sposób mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda ilość twojego snu owo pewien zakres ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza życie każdej tej części, a też słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być do wnętrza użyciu przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi podejście niczym najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce niemało pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, lecz nadal powiedziała, że nie ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, i wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę tudzież szereg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które sposób było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, przecież być może ostatnim tchem tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca starcie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam to tak: Muszę odwołać zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom zbyt rękojmia mi no tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I no tak, tudzież nie. Niektórzy zbiorowość ludzka mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą dopasować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy w wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie dodać otuchy śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo rola na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy litera oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów dodatkowo z jakiego powodu społeczeństwo je mają? Co można spośród tym przyrządzić?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz za razem tłumione są od chwili niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w środku innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezbronny lub cherlacki, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym ogółem, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w myślach takiego snu, pod ręką jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy zadośćuczynić te uczucia w środku taki strategia, wewnątrz kto negacja logiczna jest dozwolone było tego sporządzić w czasie, jak było się nie inaczej bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż w tym momencie odkąd długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować niezłomny wjazd aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą bez trudu przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź nie chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości przez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć w opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W jaki podejście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda rozmiary twojego snu to dowolny dziedzina ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości obecność każdej tej części, i ponadto słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi fortel wzorem najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce masa pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, aliści w dalszym ciągu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy również dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę także następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, jednak przypuszczalnie na owo samo tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść również je usunąć.Zinterpretowałam owo istotnie: Muszę znieść ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom wewnątrz przyrzeczenie mi tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I istotnie, także nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne także mogą przykroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, to różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy do wnętrza wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje a przekonania. Bezpieczniej będzie dodać otuchy śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo obrączkowanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów a dlaczego ludzie je mają? Co jest dozwolone z tym wykonać?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są od nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w środku innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezradny lub asteniczny, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym wszystkiego, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada wynagrodzić te uczucia do wnętrza taki fortel, w środku który nie można było tego wyrządzić do wnętrza czasie, podczas gdy było się owszem bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że już od chwili długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym wierny wejście do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą dowolnie wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością zaś wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) także oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "kontemplacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się właściwie aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się choć nazwa "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, ponieważ istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać owo na skroś uspokojenie umysłu natomiast utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym jak najbardziej manifestuje się łagodność tudzież mądrość. Inna sposób wykonywania polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała również wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy dodatkowo postrzeganie w sumie co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu wypunktować słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie świadczyć mnóstwo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta niezmiernie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami oraz tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest owo systematyczny nauka, doskonale spójny tudzież konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie również inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myśl koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny pływ powietrza wchodzi a wychodzi za pomocą nos. Myśli także dźwięki po prostu niezbyt dokładnie przepływają, racja na miarę chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się dopiero co na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć zaś bezpośrednie doświadczenie pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko w tamtym czasie będzie się w stanie tak zapewniać plon innym. Wyobraź sobie na kształt w środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz w wyższym stopniu w środku ciała. Kiedy już ostatecznie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności plus przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach oraz wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, zaś glob zaczyna jarzyć się nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem a pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj ano powoli na sposób chcesz. Możesz podobnie jak trenować na sąd czyli wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając w pobliżu okazji pragnienie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w środku tym zarówno dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadto egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu rozumować, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie a w środku innych. Postaraj się odczuć owo, w istocie głęboko plus otwarcie, jak na przykład ostatnim tchem potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostawać wewnątrz tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii oraz zarazem pełnej przytomności no w żółwim tempie, niczym potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, wewnątrz "w tej okolicy plus chwilowo". Po chwili identyczny świat pojawia się apiać - cnotliwy zaś doskonały. Każdy atom wibruje radością a jest utrzymywany w środku całości w poprzek miłość. Wszystko jest świeże dodatkowo nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wakacje istoty, obojętnie odkąd tego oznacza to o tym wiedzą, czy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się również nasze kości, tylko otóż poprzednio wakacje od chwili słabości i chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, otóż je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na kres wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone natomiast docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna plus dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe wesołość - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz stworzyć owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (czułość, miłosierdzie, frajda, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przerwanie szeptuchy

Wielkość turkusu

Trwanie w buddyzmie