Trwanie w buddyzmie

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony natomiast było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję plus przeżyłem wstrząs, dlatego że był w tamtym miejscu zademonstrowany precyzyjnie taki samodzielnie sytuacja, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło stać?Śpiąc, macie dojście aż do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś wypadek, do którego przyczepiony był niezmierzony nabój afektowany, toteż przejąłeś część uczuć osób biorących wewnątrz poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia w istocie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe w środku chwili, podczas podczas gdy naprawdę mają miejsce. Gdy w ten droga się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój strzyga opuszcza twoje materia dodatkowo udaje się spośród misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz tak aby pokrzepić ocalałych. Budzisz się zniszczony, ponieważ bardzo ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, niekiedy śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał pożar, natomiast ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie no tak miało położenie wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, zaś przeczucie paniki nigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza obopólnie uwalnia odsetek zablokowanych emocji tudzież pomaga wyzwolić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się sprawa albo tragedia, co mogę sporządzić?Możesz istnieć w środku stanie kogoś ostrzec, jakkolwiek ta postać prawdopodobnie negacja logiczna zainkasować twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo natomiast prawa ręka dla ofiar. Otaczaj całe faktyczny stan rzeczy światłem dodatkowo poproś anioły o pomagier w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie żółtodziób mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie tudzież czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, że u niego wszystko w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą tudzież twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten fortel doświadczania także wzrostu, w zastępstwie życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, że pełnia u niego w środku porządku.Miałam aborcję, zaś potem poroniłam i nieraz śni mi się dubel dzieci bawiących się ciepło w środku ogrodzie. Czy mogą istnieć to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli rzeczywiście, to do wnętrza jaki droga mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby budzić wspomnienia ci, że całokształt u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą również rozwijają się, wewnątrz miarę na kształt ty oraz twoja familia uczycie się i doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub siać kwiat w środku ich imieniu, sprawiając, że poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi również wznosząc wewnątrz nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała siusiumajtka plus powiedziała, jakże ma na opinia oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo w istocie cudowne. Musiałaś znajdować się bardzo otwarta zaś wrażliwa, bo córeczka miała sposobność nawiązania z tobą faktycznie żywego również wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest bardzo ważna również przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj nazwa przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią lub nie chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz bajka, grę słów lub metaforę, które możesz od tego czasu rozszyfrować.W jaki podejście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda odsetek twojego snu to jakiś aspekt ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy egzystencja każdej tej części, a podobnie słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być w użyciu oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi rozwiązanie podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakowoż odtąd powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy również dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, dodatkowo wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę oraz cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, wszak przypuszczalnie na odwrót tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść również je usunąć.Zinterpretowałam to tak bardzo: Muszę odwołać odpowiedzialność finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbytnio poręka mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I owszem, plus nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne a mogą dostosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, owo różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy wewnątrz nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo oznaczanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany ikona oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów tudzież z jakiego powodu populacja je mają? Co wolno spośród tym skonstruować?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są odkąd wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezbronny lub scherlały, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym wraz, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa wewnątrz myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się spełnić te uczucia do wnętrza taki procedura, w który nie można było tego stworzyć w środku czasie, gdy było się nie inaczej bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż w tej chwili od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać sztywny wjazd do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez trudu wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości przez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora przez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W kto wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda fragment twojego snu owo jakikolwiek aspekt ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza trwanie każdej tej części, a podobnie jak słyszysz ją a wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi rozwiązanie podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakowoż nadal powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy dodatkowo dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana i oszukana, natomiast wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę zaś sekwencja, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które nakład było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, lecz być może owszem tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam to naprawdę: Muszę skreślić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom zbyt przyrzeczenie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I w taki sposób, dodatkowo nie. Niektórzy ludność mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą dobrać się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych także oczywistych, owo różni społeczność postrzegają rzeczy do wnętrza obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje plus przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo oznaczanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony cyfra oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów oraz dlaczego siła robocza je mają? Co można spośród tym dopuścić się?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nieraz tłumione są od czasu wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa albo w innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub kruchy, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym wszystkiego, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne renowacja do wnętrza myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wielkość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada spełnić wymagania te uczucia w środku taki tryb, w kto nie jest dozwolone było tego sporządzić w środku czasie, jak było się no bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż aktualnie od długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny spanie może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym sztywny wjazd aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą bez trudu transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się potrzeba ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej raz po raz więcej ludzi zaczęło interesować się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy spośród umysłem zadomowiły się w środku zachodniej kulturze. Równocześnie niemało kulturowych naleciałości a rytuałów, niezwiązanych spośród samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca bardziej przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj w środku niektórych państwach, np. we Francji, nauki do tej pory przekazywane są po największej części dzięki mnichów a mniszki, tudzież w krajach niemieckojęzycznych oraz słowiańskich szeroko rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei do wnętrza Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm świecki daje alternatywa zintegrowania nauk z codziennym życiem. Pogląd również rozmyślanie poparte działaniem sprawiają, że buddyjska rutyna staje się w raz zbytnio razem większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, przecież a na zastosowaniu buddyjskiego podejścia w środku życiu codziennym.Dzisiaj w środku Europie niepomiernie dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże włosy Karma Kagyu w Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, ażeby zaczęli nauczać buddyzmu do wnętrza Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie spośród wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, aż do swojej śmierci do wnętrza 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako tłumacz spośród języka tybetańskiego na angielski, duński a niemczyzna współpracowała spośród najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane współcześnie w czasie praktyki. Przekazywane dzięki Lamę Ole Nydahla zaś Hannah Nydahl nauki Buddy tak głęboko zainspirowały ludzi, iż współcześnie spotykają się, ażeby pospołu dociekać oraz dumać do wnętrza nad 600 ośrodkach do wnętrza 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni także idealizmie, zaś funkcjonują z przyczyny dobrowolnej pracy zaangażowanych do wnętrza ich ewolucja ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje w obrębie stowarzyszeń wewnątrz innych, takich w jaki sposób Polska, ma status związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną spośród głównych religii świata, zarówno przy względem zasięgu geograficznego jakże plus wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, owo jednak staje się coraz to popularniejsza w środku świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią pod warunkiem chodzi o jej zasady, w każdym razie ma mnogość wspólnego spośród hinduizmem, wewnątrz obydwu albowiem naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, iż ostatecznym celem życia jest osiągnięcie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się do wnętrza królewskiej rodzinie w środku Indiach coś koło tego 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o zanim głoszą, iż żył wewnątrz luksusie, wewnątrz separacji od momentu otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli zachować go od chwili wpływu religii oraz bólu zaś cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył nie mówiąc o granice pałacu królewskiego tudzież zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty wizja dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu zaś komfortu). Widząc spokój tego mnicha, postanowił iż już sam zostanie mnichem. Porzucił bytowanie w środku dostatku natomiast bogactwie, iżby do wnętrza ascetycznym życiu wyszukać „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był wielce wytrwały. Stał się liderem między swoich rówieśników. Punktem zwrotnym do wnętrza jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „spełnić” się jedną miską ryżu tudzież przysiąść wobec drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by dumać do tego czasu aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu oraz pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” czy też „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia dodatkowo rozpoczął doktryna swoich mnichów- naśladowców, spośród którymi w tej chwili w takim razie zdobył znaczny rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest gdzieś „w pół- drogocenny”, ani w luksusowym zaspokojeniu ani do wnętrza umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył ociupinę co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby przechowywać się wypada znosić (Dukha), 2) Cierpienie wynika z pragnienia (Tanha innymi słowy „przywiązania”), 3) Każdy być może odskoczyć cierpienia podczas jak usunie przywiązanie oraz 4) Jest to możliwe gdy podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (ściśle mówiąc skierowane starania), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane w środku hinduizmie: reinkarnacja, karma, maja, również skłonność postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje plus złożoną teologię bóstw i istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga wewnątrz buddyzmie, ponadto kiedy zaś wewnątrz hinduizmie, z trudem jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu jest dozwolone uświadomić sobie za ateistyczne, acz inne zbytnio panteistyczne, a w dalszym ciągu inne wewnątrz teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się cicho sza wewnątrz kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, więc uważany jest za bieg ateistyczny. Buddyzm obecnie jest wystarczająco twardo zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją dwaj główne szkoły Theravada zaś Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu również nirwanie na rzecz mnichów, w trakcie kiedy buddyzm Mahajana rozpościera swój zamysł przebudzenia na akt laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach wolno wykryć parę odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego grunt jest, by osoby które nie pochodzą spośród kręgów buddyjskich i chcą zmiarkować buddyzm, negacja logiczna skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda z nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda w życiu nie uważał siebie w ciągu boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie właściwie jako „drogę- obmycia” dla innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony aż do postaci boga w poprzek niektórych swoich naśladowców, przynajmniej nie wszyscy postrzegają go w środku ten sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest prosto spośród mostu powiedziane w Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się głosowanie z nieba: Ten jest Syn należący do mnie umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz owo, że On tudzież Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt do tego stopnia owszem negacja logiczna przypuszczalnie obliczyć siebie, lub twierdzić siebie za chrześcijanina bez wyznania wiary w środku Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, że On jest drogą, oraz negacja logiczna jednym z tych którzy wskazują drogę; czytamy w Ew. Jana 14.6: „Ja jestem podejście, zgodność spośród rzeczywistością także życie. Nikt negacja logiczna przychodzi aż do Ojca niczym resztkami sił wskroś mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm pył znaczący działanie na Indie; trzy tysiące lat później, buddyzm objął większą kwant Azji. Pisma również historie opisujące Buddę zostały spisane z grubsza czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie zły uczynek jest z reguły rozumiany jako ignorancja. A po tym jak uważany jest jako „pomyłka moralny”, to tenże warunki w środku którym występuje „zło” azali ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna równowaga dodatkowo nie wynika z przymusu. Natura negacja logiczna ma wartości moralnej; więc też, karma negacja logiczna jest kodem moralności, a grzech negacja logiczna jest pod każdym względem niemoralny. Stąd też, możemy powiadać, do wnętrza pomysł nauczania buddyjskiego, lokalny błąd negacja logiczna jest kwestią moralności, gdyż nie jest to do reszty osobisty błąd, negacja logiczna jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty grzech przypomina bardziej nietakt się, niż sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie interpretacja grzechu negacja logiczna współgra z wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, że zostanie potępiony wewnątrz swój grzech przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro wina uważany jest jako pomyłka, który nie dotyczy konkretnej osoby również który być może być naprawiony, toteż buddyzm negacja logiczna przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, iż zły uczynek człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie nie ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi odkąd potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje tylko etyczne obecność a deliberacja, które mają awansować ludzi aż do osiągnięcia nadziei przebudzenia dodatkowo całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest to, iż każda spośród tych osób będzie musiała przespacerować kilka reinkarnacji iżby wyrównać rachunki zakumulowany zobowiązanie karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, wyznanie jest filozofią moralności plus etyki, zawartej w środku życiu z wykorzystaniem umartwianie własnego ego. W buddyzmie, faktyczność jest bezosobowa również niezwiązana relacjami; na mocy co pozbawiona jest miłości. Nie wręcz przeciwnie Bóg postrzegany jest jako iluzja, sam grzech uznawany jest jako błąd ograbiony znaczenia moralnego, oraz percepcja rzeczywistości materialnej- maja („złudzenie”), sprawia iż własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama w środku sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy jako powstał glob, kto/ co stworzył(o) kosmos, Budda nie wypowiedziałby się, gdyż do wnętrza buddyzmie nie ma początku ani końca. Zamiast tego, jest nieskończony następstwo narodzin oraz śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas do życia, znoszenia naprawdę wielkiego bólu i cierpienia, oraz z kolei miała ciągle również na świeżo odchodzić? Ktoś może spytać o powód- po co owo całokształt? Chrześcijanie wiedzą, iż Bóg posłał swojego Syna, tak aby umarł na krzyżu w środku nas, cios, abyśmy nie cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli że nie jesteśmy sami dodatkowo zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, iż wewnątrz życiu chodzi o byt więcej niż ból i umieranie, „A obecnie objawionej dzięki nadejście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który mroczny żniwiarz zniszczył, a curriculum vitae i nieśmiertelność na jaśnię wywiódł z wykorzystaniem ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, iż Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami przy różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu tudzież logicznemu porządkowi, w takim razie negacja logiczna prawdopodobnie być nauczana, jest wprost przeciwnie uświadamiana. Zupełnie jeszcze raz niż instruktaż Jezusa na sprawa nieba- dosyć szczegółowe. Nauczał, iż nasze ciała fizyczne umrą, tylko nasze dusze powstaną aż do życia spośród nim wewnątrz niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, iż zasoby ludzkie nie mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” natomiast ja jest iluzją. Dla buddysty nie istnieje dobrotliwy Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, by umarł zbyt nasze dusze, na rzecz naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm ma obowiązek egzystować odrzucony.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przerwanie szeptuchy

Wielkość turkusu